کال تو اکشن

نوشتن CTA در تبلیغات ایمیل؛ مثال‌هایی خوب و کاربردی که برای درک بهتر CTA کمکتان می‌کند

نوشتن CTA در تبلیغات ایمیل (کال تو اکشن) درصورتی که کاربردی و حرفه‌ای اتفاق بیفتد؛ بازخورد و نتایج بسیار خوبی برای کسب‌وکارتان خواهد داشت. در این مقاله به سراغ ایمیل‌های موفقی که از CTA مناسب استفاده کرده‌اند، می‌رویم. در کمپین‌های ایمیلی اغلب به اهمیت کال تو اکشن توجه نمی‌شود. ولی برندهای زیر بر خلاف بقیه از CTA خوب و جذاب استفاده کرده‌اند. می‌توانیم از مثال‌های ایمیلی دعوت به بازخوردهای زیر، نکته‌های مفید و جذاب را یاد بگیریم. با «کادرنو» همراه شوید.

۱. Whistle

نوشتن CTA در ایمیل

نوشتن CTA در ایمیل

GPS برای کاربران whistle قابلیتی فراهم کرده که صاحبان حیوانات خانگی با کلیک روی دکمه کال تو اکشن سیستم ردیابی را خریداری کنند و حیوانات خانگی خود را در زمان و مکان‌های معین و دلخواه نگه دارند. در ایمیل این شرکت دکمه “Learn More” «بیشتر بدانید» با رنگ آبی روشن مشخص شده، روشی است که صاحبان حیوانات خانگی را به خرید علاقه‌مند می‌کند. 

برای کاربرانی که متقاعد به خرید شده‌اند دکمه‌ای نارنجی رنگ در پایین صفحه قرار گرفته است؛ با متن “Buy Now” «‌اکنون خرید کنید»، گزینه‌ای روشن و بدون اینکه احساسات کاربران را تحت فشار قرار دهد. 

وجود دو گزینه CTA حاکی از این است که این شرکت فقط قصد فروش محصولاتش را  ندارد بلکه هدفش هم فروش محصول و هم دادن اطلاعات بیشتری در مورد محصول است. 

۲. De Beers

نوشتن کال تو اکشن در ایمیل

نوشتن کال تو اکشن در ایمیل

این برند محصولات خود را در قالب سنگ‌های قیمتی عشق می‌فروشد. از دعوت به بازخورد منحصر به فردی استفاده کرده که بازار هدفش را عروس و دامادها قرار داده است. این شرکت CTA‌ خود را به  دو روش طراحی کرده است. 

کال تو اکشن اول، به رنگ طراحی ایمیل ساخته شده، اما جدای از ایمیل قرار گرفته است (به رنگ آبی روشن). در CTA دوم، De Beers با خانم‌ها در مورد برنامه‌ریزی برای بزرگترین روز زندگیشان صحبت می‌کند. 

شرکت De Beers با این جمله «سبک عروسی خود را پیدا کنید»‌ رابطه‌ای را با عروس و داماد برقرار می‌کند؛ که این CTA بزرگ و غیرمنتظره‌ توجه فراوانی به خود جلب می‌کند. 

۳. Bed Bath & Beyond

نوشتن کال تو اکشن در ایمیل

نوشتن کال تو اکشن در ایمیل

یکی از کارهایی که برای Call To Action در ایمیل خوب جواب می‌دهد این است که متن را داخل کادری که شبیه کادر قابل کلیک است، قرار دهیم. بهترین مثال از شرکت Bed Bath & Beyond است که در اینجا مشاهده می‌کنیم. 

این شرکت از فرمتی هوشمندانه استفاده کرده است. مهمترین قسمت CTA را در بنری آبی رنگ به شکل دکمه‌ای قابل کلیک طراحی کرده‌اند که در کمال تعجب باعث افزایش تعداد کلیک‌ها شده است.

۴. Birchbox

نوشتن کال تو اکشن در ایمیل

نوشتن کال تو اکشن در ایمیل

استارتاپی در نیویورک است که محصولات زیبایی پوست‌و‌مو تولید می‌کند. این برند محصولات خود را در جعبه به فروش می‌رساند که در هر جعبه ۴ یا ۵ نمونه از محصولات را قرار می‌دهد.

در ایمیل زیر با بیرون قرار دادن وسایل داخل جعبه دعوت به بازخورد را انجام داده است. برخلاف توصیه بسیاری از متخصصان ایمیل مارکتینگ که معتقدند CTA باید بالا باشد که کاربران بدون اسکرول کردن به سمت پایین آن را مشاهده کنند، Birchbox دعوت به بازخورد خود را در قسمت پایین ایمیل قرار داده است.

 برای نشان دادن ارزش محصول پیشنهادی خود، محصولاتی که در جعبه ارائه داده می‌شود را اول به کاربران نشان می‌دهد که دقیقا شامل چه چیزهای می‌شوند و کاربر چه چیزی را دریافت خواهد کرد، سپس CTA خود را در قسمت پایین تبلیغ، به صورت رنگی که خلاف رنگ سفید است، قرار داده است.

شما درباره نوشتن CTA در تبلیغات ایمیل چه تجربه‌ای دارید؟ یا اگر سوالی درباره این موضوع دارید ممنون می‌شویم در بخش نظرات کاربران با ما در میان بگذارید.

 

کادرنو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *