۲۰ نکته برای طراحی بنر تبلیغاتی در تبلیغات بنری

در عصری که فن آوری دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت و تحول است، خیلی بیشتر از گذشته به این نیاز دارید تا در مورد آخرین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال، خود را به روز کنید. اجرای تبلیغات در راستای برندینگ و همچنین تبدیل کاربر به مشتری، یکی از اصول موفقیت هر برند به شمار می‌آید. به همین خاطر است که کسب و کارها، به دنبال تبلیغات بنری می‌روند و دوست دارند تا خود را در فضای آنلاین بیشتر در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

با دانستن نکته‌هایی در مورد طراحی بنر برای تبلیغات بنری و همچنین آشنا شدن با ابزارهایی که به اجرای این‌گونه تبلیغات کمک می‌کنند، می‌توانید موفقیت کمپین خود را تضمین کنید. در این مقاله همراه بلاگ کادرنو باشید، تا با این نکات و ابزارها آشنا شوید.

 

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری، یک آگهی گرافیکی آنلاین است، که بیشتر از متن مبتنی بر تصاویر و گرافیک است. هدف از تبلیغات بنری، آگاهی از برند در وب سایت منتشر کننده تبلیغ و ترغیب کاربران به کلیک و هدایت به سمت وب‌سایت تبلیغ کننده است. این شکل از تبلیغات آنلاین به دلیل نوع نمایش آن که به صورت بصری است، به عنوان تبلیغات دیسپلی نیز شناخته می‌شود.

 

20 نکته برای تبلیغات بنری عالی

در تبلیغات بنری، چه بخواهید محصول جدید خود را معرفی کنید و چه بخواهید درباره برند خود صحبت کنید، در هر دو حالت به بنر عالی نیاز خواهید داشت. با وجود ابزارهای بسیار در زمینه طراحی بنر که استفاده از آنها آسان است، تکنیک‌های خاصی نیز وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید بنر خود را متمایز کنید. برای افزایش میزان کلیک، این نکات را در هنگام طراحی بنر تبلیغاتی خود در نظر داشته باشید:

 

۱. از اندازه بنر مؤثر استفاده کنید

 

 

دانستن اندازه‌های مناسب و پربازدید بنرهای تبلیغاتی، بیشترین تاثیر را در موفقیت تبلیغات شما خواهد شد. بهترین اندازه‌های بنر برای نمایش تبلیغات می‌توانند، اندازه‌های 728 در 90 که یک مستطیل بزرگ است باشد، می‌تواند مستطیل متوسط در اندازه 300 در 250 باشد و لیدربرد 300 در 600 باشد.

بیشتر بخوانید: پرنمایش‌ترین اندازه‌های بنر در سایت‌های ایرانی

۲. ترتیب را رعایت کنید

ترتیب در تبلیغات بنری، یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت تبلیغ است. سه مؤلفه برای حفظ موازنه و ترتیب در تبلیغ بنری، ۱. لوگو شرکت ۲. پیام شما یا ارزش پیشنهادی ۳.  دکمه کال تو اکشن است.

 

۳. همه چیز را ساده نگه دارید

هنگام طراحی بنر خود، بهتر است آن را تمیز و ساده طراحی کنید. از شلوغ کردن بیش از حد طرح با متن و محتوا خودداری کنید.

 

۴. از یک چارچوب مشخص استفاده کنید

داشتن چارچوب تعریف شده و مشخص در تهیه بنر، به افزایش جذابیت بصری تبلیغ شما کمک خواهد کرد. از آنجایی که بنر در تبلیغات بنری یک طرح گرافیکی است، مطمئن شوید که تصاویر تا لبه‌های چارچوب کشیده شده است. اگر رنگ بنر تبلیغاتی شما سفید است، بهتر است از یک حاشیه باریک و خاکستری در آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: ۳ مرحله برای طراحی یک بنر تبلیغاتی موثر

 

۵. از تگ لاینی جذاب استفاده کنید

موثرترین تبلیغات بنری محتوای کمی دارد، اما همان اندک محتوا زبان قدرتمند و جذاب دارد. مطمئن شوید، زبانی که استفاده می‌کنید حس عاطفی را در بیننده القا می‌کند.

 

۶. از فونت‌های تاثیرگذار استفاده کنید

در حالی که کاربران اکثر اوقات جذب طرح‌های گرافیکی و زیبا می‌شوند، استفاده از یک فونت جذاب نیز می‌تواند کشش آنها به سمت تبلیغ را بیشتر کند. از فونت‌هایی استفاده کنید که با برند و کسب و کار شما همخوانی دارد، اما در عین حال تمیز و قابل خواندن باشد.

 

۷. از رنگ‌های جذاب استفاده کنید

 

 

قبل از اینکه سراغ تبلیغات بنری بروید، تصمیم بگیرید که کدام احساس را می‌خواهید در مخاطبان خود تحریک کنید. قصد دارید واکنش عاطفی کاربر و مخاطب خود را برانگیزید، بنابراین به دنبال تم رنگی بروید که این احساسات را در مخاطب ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: رنگ‌ها در تبلیغات بنری چقدر مهم هستند؟

 

۸. از دکمه‌ها، هوشمندانه استفاده کنید

در حالی که همه بنرهای تبلیغاتی دارای دکمه نیستند، اما با این حال گذاشتن دکمه CTA  یا همان کال تو اکشن در بنر قطعاً می‌تواند نرخ کلیک بنر شما را افزایش دهد.

 

۹. از انیمیشن استفاده کنید

برای افزایش شانس دیده شدن بنر و افزایش ترافیک به سمت سایت خود، به جای بنر استاتیک، از بنر گیف و متحرک استفاده کنید. زمان انیمیشن بنرهای گیف را بیش از ۱۵ ثانیه نکنید.

 

۱۰. هماهنگی را حفظ کنید

بنری که برای تبلیغات بنری به نمایش می‌گذارید باید یک صفحه فرود داشته باشد، که با موضوع و طرح تبلیغ مطابقت داشته باشد. این امر، راهی برای جلوگیری از سردرگمی مشتریان بالقوه است.

 

۱۱. محتوای خوانا داشته باشید

 

با قرار دادن عنوان و متن در اندازه‌های مختلف، محتوای موجود در بنر تبلیغاتی خود را خوانا کنید. از فونت‌های خطی یا نازک دوری کنید، زیرا خواندن آنها مشکل‌تر است.

 

۱۲. مخاطبان هدف را درک کنید

هنگامی که می‌دانید مخاطب هدف شما کیست، باید برای درک و اینکه چه چیزی پاسخگوی نیاز و مشکل آنها است، تحقیق کنید.

 

۱۳. از تبلیغ در بنر خود استفاده کنید

کاربران و مخاطبان هدف، به خوبی به تبلیغ و پیشنهاد تخفیف عکس العمل نشان می‌دهند. بنابراین، اگر کسب و کار شما تخفیف یا پیشنهاد جذابی برای محصول خود دارد، بسیار مهم است که آن را در بنر تبلیغاتی خود بیاورید.

 

۱۴. احساس ترس و اضطرار ایجاد کنید

 

با ایجاد این احساس که محصول یا تبلیغات شما محدود است، به احتمال زیاد کاربران را مجبور به کلیک روی تبلیغ خود می‌کنید.

 

۱۵. اندازه فایل بنر را کوچک کنید

حجم بنر تبلیغاتی خود کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت کنید، تا کاربر هنگام کلیک روی آن با سرعت پایین بارگذاری مواجه نشوند.

 

۱۶. بر مزایا تأکید کنید

به جای قرار دادن تمرکز تبلیغ روی جزئیات خاص محصول یا کسب و کار خود، به راحتی می‌توانید فوایدی را که کاربر با کلیک روی بنر شما تجربه خواهد کرد را، برجسته کنید.

 

۱۷. از فضای درست برای نمایش تبلیغ خود استفاده کنید

از فضای مناسب و همگام با موضوع وب‌سایت و تبلیغ خود، برای نمایش تبلیغ استفاده کنید. تبلیغات بنری باید در وب‌سایت مناسب قرار بگیرد تا اثربخشی بیشتری داشته باشد.

 

۱۸. دکمه کال تو اکشن یا CTA را فراموش نکنید

شاید دکمه کال تو اکشن مهمترین مؤلفه تبلیغات بنری باشد، زیرا نتیجه استفاده از آن کلیک روی بنر است. به همین دلیل بهتر است، دکمه CTA را با متن کوتاه و طراحی زیبا جذاب کنید.

 

۱۹. وب سایت نمایش دهنده تبلیغ را تکمیل کنید

هنگام ساخت بنر تبلیغاتی، باید آن را به گونه‌ای طراحی کنید که وب‌سایت نمایش دهنده تبلیغ را از نظر بصری و ظاهری تکمیل کند و در عین حال مطمئن شوید که در میان محتوای آن سایت، بنر شما برجسته باشد و خودنمایی کند.

 

۲۰. آن را امتحان کنید

قبل از اجرای تبلیغات بنری خود، حتماً آزمایش‌های پایه را انجام دهید تا از صحت عملکرد بنر خود اطمینان حاصل کنید. همچنین با انجام AB تست، می‌توانید تحقیقات بیشتری انجام دهید و ببینید که اثربخشی تبلیغات و میزان کلیکی که ممکن است به دست آورد، چه میزان است.

 

تمام نکات گفته شده، به تنهایی نقش بسیار زیادی در موثر واقع شدن تبلیغات بنری دارند. هر کدام می‌توانند در طراحی بنر تغییری بزرگ به وجود آورند و میزان کلیک و جذب مخاطب را افزایش دهند. با این حال، در میان نکات گفته شده چند مورد وجود دارد، که بیشترین میزان اهمیت را در تبلیغات بنری دارند.

اینفوگرافیک زیر به شما این چند مورد را به صورت کامل نشان می‌دهد و به شما می‌گوید که بر روی کدام نکات بیشتر تمرکز کنید.

 

 

بهترین ابزارهای آنلاین برای طراحی بنر

آسان بودن تبلیغات بنری بدان معنی است که، حتی مبتدی‌ها نیز می‌توانند بنرهایی حرفه‌ای برای تبلیغات بنری خود طراحی کنند. با استفاده از این ابزارهایی که معرفی می‌کنیم، می‌توانید به راحتی بنر خود را طراحی کنید و کمپین‌های تبلیغاتی خود را بدون اتلاف وقت اجرا کنید.

 

Bannersnack

بنرساز Bannersnack، تمام ابزارهای لازم برای تهیه بنر استاتیک و یا بنر گیف را در اختیار شما قرار می‌دهد. استفاده از فونت‌های رایگان، تصاویر، تصاویر وکتور و انیمیشن‌های سفارشی Bannersnack، طراحی و تولید بنر برای تبلیغات بنری را آسان می‌کند و باعث صرفه جویی در وقت می‌شود. یک قالب را از گالری این وب‌سایت انتخاب کنید و به آسانی بنر خود را در ۲۲ اندازه متداول، طراحی و تولید کنید.

 

Fotor

با Fotor، طراحی بنر در اندازه‌های استاندارد تبلیغات بنری بسیار آسان می‌شود – تنها کاری که باید بکنید این است که سراغ ابعاد توصیه شده این بنرساز بروید و بنر خود را طراحی کنید. با کمک Fotor و قالب‌های جذاب آن، می‌توانید یک بنر تبلیغاتی موفق و جذاب تولید کنید.

 

Html5Maker

با استفاده از نسخه رایگان html5maker، می‌توانید در مدت چند دقیقه بنر گیف، بنر استاتیک و همچنین بنر html5 تولید کنید. با الگوهای سفارشی موجود در این بنرساز، در وقت خود صرفه جویی کنید و بنرهایی جذاب سازگار با تمام دستگاه‌ها از جمله رایانه، تبلت و موبایل طراحی کنید. بعد از اینکه بنر خود را در html5maker طراحی کردید، می‌توانید آن را در متدوال‌ترین فرمت که HTML5 است، دانلود کنید و در شبکه‌ها و وب‌سایت‌های تبلیغاتی منتشر کنید.

 

 

 

Animatron

Animatron به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا با استفاده از قالب‌های پیش فرض خود، بنرهای HTML5 حرفه‌ای و بنرهای تبلیغاتی متحرک طراحی کنند. کاربران می‌توانند بنرهای طراحی شده خود در Animatron را، در فرمت‌های قابل قبول در Google Adwords ، JPG ، PNG و GIF دانلود کنند.

 

 

Flexitive

Flexitive با توانایی تطبیق بنر با انواع سایز صفحه نمایش در موبایل برای تجربه کاربری بهتر، گزینه مناسبی برای طراحی بنر تبلیغاتی برای موبایل است. Flexitive به بیش از۲۰۰۰۰ فونت برای طراحی بنر تبلیغاتی و همچنین قالب‌های آماده برای ساخت بنر گیف، دسترسی دارد و آنها را در اختیار کاربران خود می‌گذارد.

 

 

Bannerflow

Bannerflow ابزاری آسان برای ساخت بنرهای تبلیغاتی و بنرهای HTML5 است، که بنرهای طراحی شده در این بنرساز کاملا مناسب موبایل و دسکتاپ ارائه می‌شود. Bannerflow همچنین به طراحان بنر این امکان را می‌دهد، که بدون داشتن قالب طراحی کنند و بر روی بنر خود به صورت لحظه‌ای تغییر اعمال کنند و نیازی به انتشار مجدد بنر بعد از اعمال تغییر پیدا نکنند.

 

 

My Banner Maker

طراحان می‌توانند در My Banner Maker مناسب با فضای شبکه‌های اجتماعی، بنر خود را طراحی کنند. این ابزار همچنین به شما در انتخاب اندازه مناسب بنر کمک می‌کند، و تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که فضای انتشار بنر خود را انتخاب کنید و My Banner Maker بقیه کار را انجام می‌دهد.

 

 

Placeit

می‌توانید با استفاده از هزاران تمپلیت موجود در Placeit، بنرهای عالی و کاربردی طراحی کنید. با استفاده از تمپلیت‌های حرفه‌ای Placeit، فقط چند دقیقه زمان نیاز دارید تا یک بنر تبلیغاتی تولید و طراحی کنید. فقط کافی است تیتر، محتوا، و نام کسب و کار خود را در نوارهای بالای صفحه تایپ کرده و بر روی الگوی مورد نظر خود کلیک کنید.

 

 

Snappa

Snappa، افرادی را هدف قرار داده است که در زمینه طراحی حرفه‌ای نیستند و می‌خواهند بنر تبلیغاتی شگفت انگیز طراحی کنند. الگوهای ساخت بنر در Snappa برای فرمت‌هایJPG ، PNG با وضوح بالا، Retina JPG و Retina PNG بهینه سازی شده‌ است. می‌توانید تنها با چند کلیک بنر خود را، برحسب فضای نمایش تبلیغ، طراحی کنید.

 

 

BeFunky

با BeFunky، در چهار مرحله آسان بنرهای تبلیغاتی زیبا و منحصر به فرد، تولید کنید. به سادگی قالب خود را انتخاب، یک تصویر را انتخاب و آپلود کنید، فونت‌ها و رنگ‌ها را به دلخواه خود ویرایش کنید و از بنر تبلیغاتی خروجی بگیرید.

 

 

Bannersketch

با استفاده از این ابزار و بدون داشتن اطلاعات قبلی در مورد طراحی بنر، می‌توانید تنها در چند دقیقه بنرهای حرفه‌ای طراحی کنید. با وجود بیش از ۱۳۰۰۰ قالب پیش فرض، Bannersketch.com مطمئناً می‌تواند ابزار قوی برای طراحی بنرهای جذاب باشد.

 

Crello

Crello، امکاناتی برای طراحی بنرهای گیف و بنرهای استاتیک به کاربران خود ارائه می‌دهد. این ابزار به سازندگان بنرهای تبلیغاتی کمک می‌کند، تا بنرهای خود را در اندازه‌های بلند، مستطیل متوسط​​، مستطیل بزرگ یا تابلوی تبلیغاتی بسازند.

 

Banner Now

Banner Now، علاوه بر امکان ساخت بنر، امکان رصد و تجزیه و تحلیل عملکرد تبلیغات و نتایج حاصل از تولید آن را، به کاربران خود ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند در این بنرساز، صفر تا صد بنر را خودشان طراحی کنند و یا با استفاده از قالب‌های پیش فرض آن، بنر را طراحی کنند.

 

 

Fotojet

این ابزار رایگان، الگوهای جذابی برای طراحی بنر برای پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، یوتیوب، توییتر و موارد دیگر، به کاربران خود ارائه می‌دهد. FotoJet، دست کاربران را برای طراحی بنر تبلیغاتی ایده آل و منحصر به فرد خود باز گذاشته است و کاربران به راحتی می‌توانند هر تغییری را روی بنرهای خود اعمال کنند.

 

 

TweenUI

TweenUI، یک ویرایشگر آسان دارد که با استفاده از آن بنر HTML5 متحرک، در عرض چند دقیقه طراحی می‌شود. TweenUI استانداردهای صنعت تبلیغات را در ویرایشگر خود دارد، و با استفاده از این بنرساز کاربران قادر به طراحی بنر تبلیغاتی خود برای هر پلتفرم از جملهGoogle Ads ، Sizmek و موارد دیگر هستند.

 

 

Fluid Ads

با کمک Fluid Ads می‌توانید یک بنر تبلیغاتی جذاب، با صرف زمان و تلاش کم طراحی کنید. این بنرساز تمپلیت‌های منحصر به فرد خود را در هر اندازه و مناسب با هر پلتفرم، به کاربر ارائه می‌دهد.

 

 

Bannerboo

BannerBoo از تمام افراد بدون در نظر گرفتن تجربه یا مهارت‌های که دارند، دعوت می‌کند تا بنر HTML5 را به ‌صورت رایگان، تولید کنند. BannerBoo با کاربری آسان و داشتن قالب‌های حرفه‌ای، ابزاری فوق العاده برای صرفه جویی در وقت در طراحی است.

 

 

PicMonkey

می‌توانید از PicMonkey و تمپلیت‌های پیش ساخته‌اش، برای طراحی هرگونه بنر تبلیغاتی استفاده کنید. PicMonkey تمپلیت‌هایی آماده برای ساخت بنر تبلیغاتی برای نمایش در فیس‌بوک، تمپلیت‌های آماده برای طراحی بنر در اندازه مستطیل متوسط برای نمایش در ​​گوگل، تمپلیت‌های آماده در اندازه لیدربرد ​برای نمایش در گوگل و …، به شما ارائه می‌دهد.

 

 

Madyourself

با استفاده از Madyourself، کاربران می‌توانند از الگوهای پیش فرض بسیار حرفه‌ای برای ساخت بنر HTML5 استفاده کنند و یا خودشان با استفاده از ویرایشگر تصویر با روش Drag and Drop، بنر را طراحی کنند. طراحی بنر در Madyourself به دانش قبلی در مورد HTML یا جاوا اسکریپت نیاز ندارد، بنابراین هر کس می‌تواند با استفاده از خلاقیت خود در این فضا بنرهای تبلیغاتی جذاب بسازد.

 

 

Match2One

با کمک Match2One، می‌توانید برای کمپین‌های تبلیغاتی خود، بنرهایی جذاب طراحی کنید. این ابزار سریع و آسان برای تهیه انواع بنرهای تبلیغاتی مناسب است و خروجی بنر در این بنرساز بسیار باکیفیت است. می‌توانید طراحی خود را از ۱۰۰۰ تمپلیت آماده این ابزار شروع کنید و یا اینکه خودتان صفر تا صد طراحی را در هر اندازه بنر انجام دهید. برای افزایش تاثیرگذاری، Match2One به کاربران اجازه می‌دهد تا بنرهای خود را به صورت گیف طراحی کنند.

 

 

AdKreator

برای شروع طراحی بنر تبلیغاتی آن هم به صورت رایگان و با استفاده از AdKreator، به تجربه قبلی احتیاج ندارید، چرا که این ابزار صدها قالب طراحی حرفه‌ای به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید کار را با آن‌ها شروع کنید. در کسری از ثانیه می‌توانید از میان دسته بندی‌های این سایت، موضوع ایده آل برای بنر خود را انتخاب کنید و کار را شروع کنید.

 

 

BannerEasy

همانطور که از نام آن پیداست، کاربران می‌توانند به آسانی و با کمک Bannereasy، یک بنر تبلیغاتی جذاب برای کمپین خود تهیه کنند. برای تهیه بنر، ابتدا اندازه بنر را وارد کنید و بعد به طراحی خود ادامه دهید. اگر از اندازه‌ای که برای بنر خود انتخاب کردید مطمئن نیستید، می‌توانید روی پیشنهاداتی که Bannereasy به شما ارائه می‌دهد، فکر کنید.

 

 

Webestools

Webestools، یک ابزار عالی برای طراحی بنر گیف است. کاربران برای ساخت بنر گیف در این ابزار، فقط باید عکس خود را از گالری این ابزار یا رایانه شخصی خود انتخاب کنند؛ سپس قبل از خروجی گرفتن از بنر محتوا را با فونت دلخواه خود به آن اضافه کنند.

 

 

Makermoon

با استفاده از MakerMoon، کاربران می‌توانند برای طراحی بنر خود یکی از قالب‌های پیش فرض رایگان را انتخاب کنند، و در عرض چند ثانیه بنر متحرک خود را بسازند. این بنرساز، بنرها را در قالب HTML5 ارائه می‌دهد، که برای استفاده در Google AdWords و برای نمایش در موبایل مناسب است.

 

 

Flashbannernow

برای داشتن بنر تبلیغاتی حرفه‌ای، از Flash Banner Now استفاده کنید. برای ساخت یک بنر تبلیغاتی شگفت انگیز در این بنرساز، تنها باید سه مرحله ساده آن را دنبال کنید. این ابزار همچنین یک نسخه از بنر به صورت رایگان و در قالب HTML5 یا PNG به شما ارائه می‌دهد تا بتوانید آن را برای موبایل و تبلت نیز استفاده کنید.

 

 

Campaign Kit

Campaign Kit، ابزاری است که در گالری خود هزاران قالب برای طراحی بنر برای AdWords دارد. کار کردن با این ابزار بسیار آسان است و ویژگی‌هایی دارد که طراحی و ویرایش تصاویر را ساده می‌کند و در عین حال بنرهایی حرفه‌ای به شما ارائه می‌دهد.

 

 

FlashVortex

FlashVortex الگوهای مختلفی برای طراحی بنر تبلیغاتی در عرض چند دقیقه، به کاربر ارائه می‌دهد.

 

 

Adobe Spark

Adobe Spark Post، یک پلتفرم آسان برای ساخت بنر است. برای تولید بنرهای جذاب و چشم نواز یوتیوب توسط این ابزار، نیازی به مهارت طراحی و دانش برنامه نویسی ندارید. کار را با انتخاب یک قالب از این ابزار شروع کنید و در ادامه بنر تبلیغاتی خود را به بهترین شکل دیزاین کنید.

 

 

Postermywall

از میان هزاران قالب رایگان موجود در Postermywall، یکی را برای ساخت بنر تبلیغاتی و بنرهای متحرک زیبا و جذاب انتخاب کنید. این ابزار قالب‌های خود را در دسته بندی‌های مختلف ارائه می‌دهد، که کار شما را در انتخاب راحت می‌کند.

 

 

Canva

Canva انواع مختلفی از قالب‌های بنر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، تا به صورت رایگان بنر تبلیغاتی خود را بسازند. کاربران می‌توانند این قالب‌ها را در اندازه‌های استاندارد برای گوگل، فیسبوک، اینستاگرام و … استفاده کنند و ترافیک بیشتری به سمت وب‌سایت خود هدایت کنند.

 

 

Desygner

Desygner، از مبتدیان و طراحان آماتور دعوت می‌کند تا به صورت رایگان و با استفاده از ویژگی‌ها و قالب‌های خیره کننده خود، به صورت حرفه‌ای بنر تبلیغاتی خود را طراحی کنند. با هزاران قالب و امکان تغییر اندازه در Desygner، می‌توانید از بنرهای طراحی شده در این بنرساز در پلتفرم‌هایی مانند فیسبوک، توییتر، لینکدین و گوگل استفاده کنید.

 

 

Banner Designer Pro

کاربران Windows و Mac، هر دو می‌توانند با استفاده از این بنرساز که بیش از ۳۰۰ قالب آماده دارد، استفاده کنند و بنرهای جذاب بسازند. کار با این ابزار هیچ تجربه و مهارت خاصی لازم ندارد و با کمک Banner Designer Pro می‌توانید بنرهایی سازگار با پلتفرم‌هایی مانند گوگل ادورز و فیس‌بوک طراحی کنید.

 

 

Design Wizard

Design Wizard شامل ویرایشگر تصویر، ویرایشگر ویدیو، قالب‌های پریمیوم و کتابخانه‌ای از تصاویر و ویدیوهای رایگان است. Design Wizard طیف گسترده‌ای از قالب‌ها و ابزارها را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهد، که طراحی را بسیار آسان می‌کنند. این قالب‌ها شامل، قالب پوستر، پست‌های شبکه‌های اجتماعی و قالب بنر تبلیغاتی و کارت تشکر می‌شود.

 

 

Anvsoft

با دانلود AnvSoft، کاربران می‌توانند به شکل حرفه‌ای بنرهای تبلیغاتی را به صورت رایگان، درست کنند. این ابزار به شما کمک می‌کند تا با استفاده از افکت‌های متنوع و فونت‌های بسیار، در عرض چند دقیقه بنرهای گیف شگفت انگیزی بسازید.

 

 

EximiousSoft Banner Maker Pro

EximiousSoft Banner Maker Pro، به کاربران خود قالب‌های پیش ساخته و خیره کننده‌ای برای ساخت بنر ارائه می‌دهد، تا با استفاده از آن‌ها بتوانند بنرهای تبلیغاتی با کیفیت بالا برای کمپین‌های خود طراحی کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از این بنرساز، از بیش از ۴۰۰ قالب آماده برای ساخت بنرهای تبلیغاتی موثر به صورت رایگان استفاده کنند.

 

جوانب مثبت و منفی تبلیغات بنری

درک مفهوم و هدف تبلیغات بنری بسیار آسان است. اما جوانب مثبت و منفی استفاده این مدل از تبلیغات آنلاین چیست؟

  • با رعایت اصول طراحی و ساخت بنر جذاب، می‌توان مخاطبان بسیاری را به سمت برند و تبلیغ خود جذب کرد.
  • تبلیغات بنری، یکی از روش‌های متداول در تبلیغات آنلاین در فضای وب است. هنگامی که کاربر در حال مرور وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی است، عادت دارد تبلیغات بنری را مشاهده کند. بنابراین، این‌گونه تبلیغات به مراتب کمتر می‌تواند واکنش منفی در کاربران به وجود آورد.

اگرچه این مزایا ممکن است تبلیغات بنری را بسیار جذاب جلوه دهد، اما در استفاده از این شکل از تبلیغات جوانب منفی نیز وجود دارد:

  • کاربران اینترنت تقریباً به دیدن این‌گونه تبلیغات عادت کردند. این عادت کردن ممکن است نرخ کلیک تبلیغات را پایین بیاورد.
  • بنرهای تبلیغاتی که در آنها از تصاویر متحرک بیش از حد استفاده می‌شود، می‌توانند کاربران را کلافه و در نتیجه نرخ کلیک را کمتر کنند.

در حال که کار با بنرهای تبلیغاتی بسیار آسان است، اما سازندگان این‌گونه بنرها باید تلاش کنند که این بنرها را به گونه‌ای منحصر به فرد طراحی کنند تا در وب‌سایت‌های نمایش دهنده تبلیغ بسیار جذاب دیده شوند.

ما در کادرنو، اهمیت تبلیغات بنری در بازاریابی دیجیتال را درک می‌کنیم. اگر به دنبال اجرای کمپین‌های موفق هستید و دوست دارید بهترین بنر را داشته باشید، می‌توانید نمونه بنرهای کادرنو را از نزدیک مشاهده کنید و سفارش طراحی بنر خود را ثبت کنید. کادرنو برای طراحی بنرهای تبلیغاتی کیفیت بالا در کنار شما است.

منبع: superside

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *