طراحی بنر

5 دلیل برای اینکه چرا کسی روی تبلیغات بنری شما کلیک نمی‌کند

برای داشتن بهترین تبلیغات بنری، عناصر و عوامل مختلفی را باید مورد توجه قرار داد. می‌توانید از تصاویر تأثیرگذار، ابزارهای منحصر به فرد، محتوای درخشان و یا برجسته‌ترین موارد در فناوری تبلیغات استفاده کنید.

در انجام تبلیغات آنلاین باید خیلی حرفه‌ای عمل کنید. تبلیغات آنلاین نه تنها باید توجه بیننده را به خود جلب کند، بلکه باید در انجام هدف مورد نظر شما، از آگاهی از برند گرفته تا بازاریابی، نیز درست عمل کند.

اگر روزی متوجه شدید که بر روی تبلیغات بنری خود هیچ کلیکی دریافت نمی‌کنید، خیلی تعجب نکنید زیرا اولین نفری نیستید که با این مشکل رو به رو شده‌اید. مردم از تبلیغاتی که پیامی برای آنها ندارد و در خواندن مقاله مزاحمت ایجاد می‌کند، خسته شده‌اند.

اما با این حال باز هم امیدی برای رفع این مشکل وجود دارد. در کنار بیان برخی از رایج‌ترین دلایل عدم جلب توجه تبلیغات بنری، ما اطلاعات کافی در مورد چگونگی بهتر کردن تجربه کاربران از تبلیغات بنری را نیز در اختیار شما قرا خواهیم داد.

مردم روی تبلیغات بنری شما کلیک نمی‌کنند زیرا …

بنرهای شما بی ربط هستند

آیا تا به حال شده تبلیغی را به کسی ارائه دهید که هیچ‌گونه سنخیتی با او نداشته است، مانند نشان دادن تبلیغاتی درباره بیس بال به کسی که فوتبال بازی می‌کند؟ اگر بهترین استفاده را از داده‌های کاربر خود نکنید، هدف قرار دادن محتوا برای افرادی که محتوا برای آنها مفید است، دشوار خواهد شد.

لیستی از اطلاعات مخاطبین هدف خود مانند (منطقه جغرافیایی زندگی آنها، عناوین شغلی یا هر اطلاعات دیگری که وی داوطلبانه در فرم سایت شما ثبت کرده است)، تهیه کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا تبلیغات خود را برای هر کاربر خاص و ویژه کنید و بر اساس مشخصات هر کاربر در هر منطقه جغرافیایی، محتوای بنر را عوض کنید.

بیشتر بخوانید: چه اندازه هایی برای تبلیغات بنری مناسب است؟

بنر شما گیج کننده است

همه ما اولین تبلیغ بنری که دیدیم را به یاد می‌آوریم. برخی از تبلیغ‌ها هنوز هم نسبت به همان تبلیغات بنری که اولین بار دیدیم، تکامل نیافته‌اند. اگر بنرهای تبلیغاتی که در وب‌سایت خود به نمایش می‌گذارید گیج کننده هستند، نه تنها میزان کلیک کم روی تبلیغات خود به‌دست خواهید آورد، بلکه حتی ممکن است کاربر را به کلی از سایت خود دور کنید. کاری که زیباترین بنرهای تبلیغاتی در سال 2019 انجام دادند نیز همین است. تبلیغاتی زیبا و همچنین کاربر پسند، که کاربر را در وب‌سایت نگه می‌دارند و آن را به مشتری تبدیل می‌کنند.

به یاد داشته باشید، مردم دوست ندارند کالا یا خدمتی به آنها فروخته شوند. میزان استقبال از تبلیغاتی که از نظر ظاهری و ماهیت اصلا شباهتی به تبلیغات ندارند، نسبت به مواردی که کاملا واضح در حال فروش کالا و خدمات هستند، بیشتر است. از این رو، به همین دلیل است که محبوبیت تبلیغات نیتیو در حال افزایش است. از منابع خود در طراحی تبلیغات بنری استفاده کنید و پا را فراتر از دکمه کال تو اکشنی که تنها می‌گوید، “اکنون بخرید”، بگذارید.

بیشتر بخوانید: رنگ‌ ها در تبلیغات بنری چقدر مهم هستند؟

با اهداف خرید مطابقت ندارند

پیام منتقل شده در آگهی، باید متناسب با مرحله‌ی خرید مشتری باشد. از محتوای پویا برای تغییر محتوای تبلیغات بنری خود بر اساس انواع فعالیت کاربر در وب‌سایت، مانند دانلود کردن کتاب الکترونیکی، استفاده کنید. به عنوان ناشر تبلیغات، می‌توانید از سرنخ‌های موجود در وب‌سایت یا پایگاه داده خود استفاده کنید، تا محتوای خود را برای کاربر کارآمد کنید. به عنوان مثال، هنگامی که کاربر برای اولین بار به وب‌سایت شما سر می‌زند، می‌توانید یکی از بنرهای خود که مربوط به یکی از کتاب‌های الکترونیکی خودتان است، را به او نشان دهید.

پس از دانلود کتاب الکترونیکی، دفعه بعد که آن کاربر به سایت شما باز می‌گردد، می‌توانید با استفاده از تبلیغات بنری به او یک وبینار را پیشنهاد دهید. پس از اینکه کاربر در آن وبینار شرکت کرد، محتوای تبلیغات هوشمند شما می‌تواند تبلیغ برنامه ریزی تماس با نمایندگی فروش آن وبینار را به کاربر ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: با ۶ ابزار فشرده ‌و کم کردن حجم تصاویر آشنا شوید

برای موبایل بهینه سازی نشده‌اند

در وب‌سایتی که برای موبایل بهینه سازی نشده است، کاربران باید فقط میزان زوم موبایل خود را بالا و پایین کنند تا بتوانند تبلیغ بنری شما را بخوانند. پاسخ احتمالی کاربران به این اوضاع چه خواهد بود؟ خوانندگان یا روی بنر تبلیغاتی به صورت تصادفی کلیک می‌کنند یا کاملاً آن را نادیده می‌گیرند.

این امر با تکنولوژی مسدود کردن نمایش آگهی بر روی موبایل، که روز به روز در موبایل‌ها متداول‌تر می‌شود‌، ممکن است اوضاع را بدتر کند و کاهش جدی کلیک بر روی تبلیغات را برای شما به ارمغان آورد. یک راه ساده برای جلوگیری از این مشکل چیست؟ با توجه به اینکه بیشتر کاربران وب‌سایت‌ها امروزه آنهایی هستند که از طریق موبایل با محتوای شما درگیر هستند، باید وب‌سایتی داشته باشید که برای موبایل بهینه سازی شده باشد تا بتوانید میزان خوانایی و کلیک بر روی تبلیغات خود را بالا ببرید.

مشاهده نمونه بنر های گیف طراحی شده کادرنو 

ارزشی برای خواننده خلق نمی‌کنند

اگر تبلیغات بنری به وضوح نتواند نشان دهد که چه کمکی می‌تواند به خوانندگان خود کند، ممکن است کاربر خود را از دست بدهد. به جای تبلیغات بنری سنتی که در آنها تنها نوشته را مشاهده می‌کردید، برای ارائه محتوا سراغ دکمه کال تو اکشن بروید.

این کار باعث می‌شود تا خوانندگان شما با توجه به نیازهایی که دارند، انگیزه‌ای برای بودن در وب‌سایت شما و کلیک بر روی بنر آن داشته باشند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید درک کنید که مشکل کاربرتان چیست تا بتوانید راه حل مناسب به او ارائه دهید.

اینکه بتوانید نیازهای مشتری را درک کنید، ممکن است کمی تلاش بیشتری از طرف شما بطلبد، اما در پایان باعث می‌شود تا یک راهنمای جامع از روند خرید مشتری خود به‌دست آورید و اعتماد طولانی مدت نسبت به خود در ذهن او ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: ۳ مرحله برای طراحی یک بنر تبلیغاتی موثر

وقتی خوانندگان شما چیزی را که دوست دارند و فکر می‌کنند زندگی آنها را بهتر می‌کند را در بنر شما مشاهده کنند، بیشتر به کلیک روی بنر ترغیب می‌شوند. با دستیابی به خوانندگان خوشحالی که تبلیغات بنری شما را مفید و نه مضر می‌بینند، یک موقعیت برد برد به‌دست آورید.

طراحی بنر تبلیغاتی گیف سایت کادرنو

سایت کادرنو جایی برای دیده شدن برند شما است. کادرنو  با خدمات متنوع در زمینه طراحی بنر تبلیغاتی از قبیل طراحی بنر‌های متحرک یا گیف، بنرهای HTML5 و بنرهای ثابت تبلیغات تاثیرگذار را تجربه خواهید کرد.

طراحی بنر تبلیغاتی گیف سایت کادرنو به صورت اصولی و مطابق با مطالعات انجام گرفته روی بازدهی بنرهای تبلیغاتی توسط طراحان حرفه‌ای کادرنو انجام می‌شود، که بهترین نتیجه را در رابطه با هدف گذاری شما نشان می‌دهد.

 

کادرنو

1 پاسخ
  1. محسن
    محسن گفته:

    واقعا که امروزه بیشتر بنرهایی که بصورت غیر حرفه ای تو ایران طراحی میشه جزء اون دسته از بنرهای گیج کننده هستند و هیچ چیزی ازشون نمیشه فهمید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *